Hiába a biturbó V8, ha ólomnehéz az új Mercedes-AMG sportkupé
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A japán gyártó leleplezte népszerű sportkocsija legújabb változatát.
180 millió forintot megér?
A Godzillaként is emlegetett japán sportkocsi a jelenleg ismert formájában eltűnik hamarosan.
Ebben a fekete színben összesen két tucatnyi készült.
Érdekes története van a kocsinak, valaki megrendelte, legyártották, de végül nem vették át.
A Nissan vázolja számunkra, hogy körülbelül hogyan kell elképzelni a jó öreg GT-R utódját.
Igaz, ebből a Nissanból még húsz darab sem készült.
A szupersportosra hangolt pickup mozgatásáról egy tuningolt GT-R motor gondoskodik.
A kihegyezett japán kisautó közel 1 másodpercet vert a Nismo kivitelű riválisára.
A 3,8 literes biturbó V6-os motorral szerelt japán sportkocsinak kevés ellenfele akad az Autobahnon.
Ha már Godzilla a beceneve a japán sportkocsinak.
Jobb későn, mint soha, avagy 3 évvel a leleplezés után a megrendelők átvehették az első GT-R50-eseket.
A sportkocsi legújabb változata erősebb ugyan nem lett, de a külseje vonzza a tekintetet.
Portugáliában állítottak szolgálatba egy korábban lefoglalt japán sportkocsit.
A villámrajtjairól híressé vált japán sportkocsi nem bírta, hogy álló helyzetben sokáig nyaggatják.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.
A negyedik rész plakátján is ez a kocsi szerepelt.
A Nissan GT-R motorjával szerelt újdonság alig több mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.